Každý trochu zkušený obchodník moc dobře ví, že podnikání je boj. Je potřeba chytře bojovat o každého zákazníka, neboť každý zákazník navíc se počítá. Existují různé způsoby, jak se k zákazníkům dostat. Můžete využít různé formy reklamy, nabízet zboží za akční ceny, pořádat věrnostní akce a mnoho dalšího. V každém případě jde o to, aby vás bylo dobře vidět. To je základ úspěchu. A platí to jak pro prodej v kamenných obchodech, a ještě o mnoho víc pro prodej po síti.
Pokud nejste vidět se svým kamenným obchodem, není to dobré, nicméně mnoho zákazníků vás i přesto ve městě objeví. Ať už náhodou anebo díky tomu, že jim o vás řekne někdo druhý. Ovšem pokud podnikáte na internetu, a je vcelku jedno, zda nabízíte nějaké zboží anebo služby, tak tam už na vás náhodou narazí jen málokdo. V tomto případě více než kde jinde platí, že pokud nebudete vidět, je to stejné, jako byste vůbec nebyli.
Ovšem zajistit, aby byly vaše webové stránky všem na očích, už tak jednoduché není. Pokud jde o kamenné obchody, můžete je zviditelnit jak s pomocí profesionální reklamy, tak svépomocí. Způsobů, jak na svůj obchod poukázat je mnoho. Mnohdy stačí i šikovný prodavač či prodavačka, kteří dokáží zákazníky přilákat svým vystupováním. S elektronickým obchodem je to jiné. Pravda, rovněž i v tomto případě můžete využít různé druhy reklam, otázka však je, jaký bude poměr peněz, které do tohoto způsobu zviditelnění vložíte a efektu, který z toho získáte.
Mnohem účinnější a dlouhodobější efekt za výhodnější cenu vám přinese optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Pokud své stránky nebudete mít optimalizované pro vyhledávače, tak bez drahé reklamy vždy zapadnou a nikdo na ně nenarazí. Pokud je ovšem necháte optimalizovat zkušenou firmou, která moc dobře ví, co je to seo a jak na něj, můžete být na vrcholu již za pár týdnů a za pár korun.